مشکلات مربوط به یخچال ساید بای ساید

یخچال

با  داشتن فضای کافی، فراهم کردن راحتی و اغلب دارای ظاهری جذاب، یخچال ساید بای ساید یک دستگاه مدرن است. این وسایل به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز دارند و در مقایسه با یخچال‌های قدیمی‌تر عملا بدون نیاز به نگهداری، می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند. دستگاه‌های قدیمی به ندرت دارای فریزر در بخش بالایی خود هستند و در صورت وجود فریزر، فضای کمتری برای نگهداری اشیاء را دارا هستند و عمدتا نمی‌توانند برای تولید یخ مورد استفاده قرار گیرند. اما مشکلاتی وجود دارد که اغلب صاحبان یخچال‌های ساید بای ساید را نگران می‌کند. این مشکلات را قبل از اینکه به یک مشکل بزرگ تبدیل شوند رفع کنید و تعمیر یخچال فریزر خود را با هزینه کمتری انجام دهید.

تجمع برفک در یخچال

اگر قطرات یخ کوچکی بر روی دیوارهای یخچال شما شکل می‌گیرد، نگران نباشید. این امری طبیعی است. اگر یک لایه برفک بر روی سطح آن ایجاد می‌شود، به دنبال منبع مشکل باشید. قبل از شروع کار بر روی دستگاه، یخچال را از برق جدا کنید. اگر همچنان برفک بر روی پانل پشتی یا جانبی شکل می‌گیرد، اغلب به این دلیل است که واشر یخچال شما با مشکل مواجه شده است. این ممکن است به تمیز کردن نیاز داشته باشد تا در برابر خرده یخ‌ها به صورت کریستال‌های ریز و یا لکه‌های یخ با استفاده از مهر و موم مناسب در برابر هوای سرد محافظت شود. اگر این بخش آسیب دیده باشد، تعویض واشر کار نسبتا ساده‌ای است. اگر مطمئن نیستید، یک ورق کاغذ را بین درب و واشر قرار دهید و درب را ببندید. اگر کاغذ روی زمین بیفتد یا بتوانید با اعمال کمترین نیرو آن را بیرون بکشید، واشر یخچال شما دچار مشکل شده و قادر نیست به درستی عملیات آب بندی و مهر و موم را انجام دهد.

مسائل مرتبط با تهویه

دریچه‌های داخلی فریزر، هوای خنک را در داخل دستگاه به گردش در می‌آورند. اگر دریچه‌های فریزر یخچال ساید بای ساید شما بسته شده باشد، ممکن است دستگاه را مجبور کند تا سخت‌تر کار کند تا دمای تمام بخش را در حالت مناسب حفظ کند. دریچه‌ها را بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که مسیر آنها کاملا باز است و هیچ مانعی فضای پشت آنها را مسدود نکرده است. این باعث می‌شود که فریزر خیلی گرم شده و برفک بر روی آن انباشته شود.

مسائل مرتبط با یخ ساز

یخ سازها یک بخش ضروری در وسایل آشپزخانه مدرن هستند، اما می‌توانند دچار مشکل شوند. صفحه‌ای که مانع سقوط یخ می‌شود ممکن است در موقعیت باز گیر کرده باشد. یک دریچه باز می‌تواند اجازه ورود یک جریان هوای گرم را بدهد و باعث شود جریان هوا در فریزر شما دچار مشکل شود. یخچال و بالای صفحه نگهدارنده را از داخل بررسی کنید تا مطمئن شوید که به طور کامل بسته است. اگر به طور کامل جلوی محفظه را نگرفته است، محفظه یخ را کاملا بیرون بیاورید، آن را خالی کنید و همه بخش‌های آن را بشویید. سپس آن را به جای خود برگردانید و اطمینان حاصل کنید که کاملا در جای خود قرار گرفته و صفحه نگهدارنده کاملا بسته شده است.

یخچال به اندازه کافی سرد نیست

اگر یخچال شما گرم‌تر از حد معمول باشد، ممکن است فقط با تمیز کردن پشت آن این مشکل قابل رفع باشد. اگر یخچال و فریزر خود را نمی‌توانید به دمای مناسب برسانید، ممکن است فن دستگاه بخار با گرد و غبار مسدود شده باشد. شبکه لوله‌ها را در پشت یخچال بررسی کرده و در صورت نیاز آنها را تمیز کنید. ایده خوبی است که به طور سالانه گرد و غبار و آوار را از پشت یخچال خود تمیز کنید. یخچال را از محفظه خود بیرون بیاورید و قبل از این که پشت آن را تمیز کنید، سیم آن را از برق جدا کنید تا با خیال راحت بتوانید به بخش‌های بیشتری از آن دسترسی داشته باشید. تمام پوشش را جدا کرده و آنها را کاملا شستشو دهید.

از دیگر خدماتی که دیجیتال سرویس به صورت تخصصی ارائه می دهد تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ ، تعمیرات یخچال فریزر وستینگ هاوس ، تعمیر یخچال فریزر بوش می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.