نحوه استفاده از لوازم جانبی جاروبرقی برای ارائه بهترین کیفیت تمیزکاری

تعمیر جاروبرقی دیجیتال سرویس

یک جارو برقی که به خوبی کار می‌کند یکی از زیبایی‌های زندگی لوکس است. اگر شما جارو برقی خود را دوست ندارید، ممکن است حس خاصی نسبت به این جمله نداشته باشید، اما من اینجا هستم تا به شما نشان دهم که چگونه بیشترین کارآیی را از جارو برقی خود دریافت کنید تا این که به نفع شما باشد، نه بر علیه شما کار کند!

در طی دو سال گذشته، من تحقیقاتی را در مورد جاروبرقی و کیفیت مکش هوا انجام داده‌ام. در این تحقیق من متوجه شدم که بهترین جارو برقی که می‌توانید خریداری کنید، موردی است که مجهز به فیلتر HEPA و یک سیستم کیسه‌ای است. پس از برند Dyson، به سراغ برند Miele رفتم. این تفاوت باور نکردنی است، ویژگی‌های بسیاری وجود دارد که من در مورد برند Miele دوست دارم، قابل توجه‌ترین نکته این است که نیازی به خالی کردن گرد و غبار آن نیست. من متوجه شدم که گرد و غبار تقریبا در همه جای این فرایند وجود دارد که باعث شکست خوردن هدف اصلی جاروبرقی می‌شود.

این جاروبرقی‌ها مواردی هستند که بیشتر از آنها استفاده می‌شود و می‌توانید در اغلب جارو برقی‌های رایج آن را مشاهده کنید. دانستن این که هر قطعه چگونه می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد، به شما کمک می‌کند که از حداکثر پتانسیل دستگاه خود استفاده کنید. اگر شما در بازار هستید تا یک جارو برقی جدید خریداری کنید، اطمینان حاصل کنید که آنها دارای لوازم جانبی داخلی هستند، بنابراین شما می‌توانید به راحتی در حین جارو کشیدن از آنها استفاده کنید. با مراقبت و نگهداری مطلوب دیرتر نیاز به تعمیر جاروبرقی خود خواهید داشت.

لوازم جانبی جارو برقی

ابزار مکش مسطح

این قطعه بخش مورد علاقه من است. من از این مکنده مسطح همیشه در حین کار با جاروبرقی استفاده می‌کنم. این یک نازل باریک است که در کناره‌ها و گوشه‌های تنگ قرار می‌گیرد. همچنین در امتداد لبه کفپوش‌ها و در مکان‌هایی که به سختی در دسترس هستند مثل گوشه‌ها و کناره‌ها می‌تواند به خوبی کارآیی داشته باشد.

ابزار مکش انعطاف پذیر

این یک ابزار است که انعطاف پذیر بوده و اکثرا برای تمیزکاری نقاطی استفاده می‌شود که برای اکثر جاروبرقی‌ها غیرقابل دسترس است.

لوازم جانبی مبلمان

این ابزار کوچک دارای یک سطح پارچه‌ای بافت دار است که باعث می‌شود برای سطوح ظریف پارچه مانند پرده، تشک، نیمکت و صندلی مناسب باشد.

برس توربو یا سر کوچک جارو برقی

این بخش دارای قدرت مکش بسیار بالا است و مشابه یک جاروبرقی کوچک به نظر می‌رسد. این قطعه عملکرد خوبی بر روی پله‌ها دارد.

برس گرد و غبار

این قطعه به طور معمول دارای یک برس دایره‌ای است و به ویژه برای جمع آوری گرد و غبار و ذرات بدون ایجاد خراش بر روی سطوح موثر است. این مورد به ویژه بر روی پرده پنجره‌ها، قفسه‌ها و سطوح چوبی بسیار مفید است.

اکنون که شما یک ایده بهتر از عملکرد این لوازم جانبی کسب کردید، بیایید به نحوه استفاده موثر از جاروبرقی بر روی اکثر سطوح خانه شما صحبت کنیم.

چگونگی استفاده موثر از جاروبرقی

سطوح سخت

من حداقل چند  بار در هفته تمام سطوح خانه را جارو می‌کنم. من عاشق استفاده از جاروبرقی برای سطوح سخت هستم، شگفت انگیز است! این ترجیح شخصی من است، چون تمیز نگه داشتن تمام سطوح با این روش برای من خیلی آسان‌تر است.

فرش و موکت

بیشتر سطوح فرش و موکت به خوبی با جاروبرقی تمیز می‌شوند. مناطقی که ترافیک بالایی را تجربه می‌کنند مانند ورودی‌ها و فضاهای اصلی زندگی ممکن است به جارو کشیدن مداوم نیاز داشته باشند، اما اکثر مسطوح فرش و موکت باید بیشتر از یک بار در هفته جارو شوند.

پله‌ها

قدرت مانور جاروبرقی‌های بزرگ بر روی راه پله‌ها می‌تواند مشکل ساز باشد. من توصیه می‌کنم از جاروبرقی‌های محفظه دار یا قابل حمل بیشتر استفاده کنید. شما همچنین می‌توانید شلنگ جاروبرقی خود را با یک لوازم جانبی دستی کوچکتر به کار ببرید. از ابزار مکش مسطح در امتداد لبه‌ها و گوشه استفاده کرده و اگر نیاز دارید از لوازم جانبی مبلمان برای آستر استفاده کنید.

دیوارها و سقف‌ها

از برس دایره‌ای استفاده کرده و از سقف شروع کنید. ممکن است لازم باشد یک افزونه اضافی به لوازم جانبی خود اضافه کنید یا از یک پله یا نردبان کوچک برای رسیدن به سطوح بالاتر استفاده کنید. مسیر جارو کشیدن خود را از سقف تا کف به صورت عمودی انتخاب کنید.

پرده‌ها

از برس گرد و غبار استفاده کنید. پرده‌ها را کامل باز کنید تا کاملا باز و مسطح شود. این کار را برای طرف دیگر نیز تکرار کنید. این اقدام را هر بار انجام دهید.

سطوح مبلمان و لوازم داخلی

از این لوازم جانبی بر روی تشک و سطوح پارچه استفاده کنید. از بالا به پایین به صورت افقی یا عمودی حرکت کنید. از ابزار مکش مسطح در گوشه‌ها و درزهای تنگ استفاده کنید. از برس گرد و غبار بر روی مبلمان چرم برای کاهش احتمال خراشیدگی استفاده کنید.

تشک‌ها

جاروبرقی بهترین راه برای حذف گرد و غبار و لکه از روی سطوح تشک شما هنگامی که آن را می‌چرخانید، است. اطمینان حاصل کنید که نازل جاروبرقی شما تمیز است و به آرامی می‌تواند بر روی همه سطوح و لبه‌ها حرکت کند. برای تمیز کردن سطح تشک خود از ابزار تمیز کاری مبلمان و اثاثیه منزل استفاده کنید.

تهویه‌ها

برس گرد و غبار به طرز شگفت انگیزی بر روی خروجی‌های تهویه مطبوع کار می‌کند. به نظر می‌رسد گرد و غبار زیادی به ویژه در طول فصول مختلف که تهویه مطبوع کار می‌کند، جمع می‌شود.

سطوح کف

از ابزار مکش مسطح بر روی سطوح کف بین تخته‌ها یا فرش استفاده کنید. از برس گرد و غبار استفاده کنید تا در یک مسیر افقی در امتداد پایه‌ها حرکت کنید. جارو کشیدن کامل سطوح کف به صورت هفتگی ایده آل است

مشکلات مربوط به یخچال ساید بای ساید

یخچال

با  داشتن فضای کافی، فراهم کردن راحتی و اغلب دارای ظاهری جذاب، یخچال ساید بای ساید یک دستگاه مدرن است. این وسایل به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز دارند و در مقایسه با یخچال‌های قدیمی‌تر عملا بدون نیاز به نگهداری، می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند. دستگاه‌های قدیمی به ندرت دارای فریزر در بخش بالایی خود هستند و در صورت وجود فریزر، فضای کمتری برای نگهداری اشیاء را دارا هستند و عمدتا نمی‌توانند برای تولید یخ مورد استفاده قرار گیرند. اما مشکلاتی وجود دارد که اغلب صاحبان یخچال‌های ساید بای ساید را نگران می‌کند. این مشکلات را قبل از اینکه به یک مشکل بزرگ تبدیل شوند رفع کنید و تعمیر یخچال فریزر خود را با هزینه کمتری انجام دهید.

تجمع برفک در یخچال

اگر قطرات یخ کوچکی بر روی دیوارهای یخچال شما شکل می‌گیرد، نگران نباشید. این امری طبیعی است. اگر یک لایه برفک بر روی سطح آن ایجاد می‌شود، به دنبال منبع مشکل باشید. قبل از شروع کار بر روی دستگاه، یخچال را از برق جدا کنید. اگر همچنان برفک بر روی پانل پشتی یا جانبی شکل می‌گیرد، اغلب به این دلیل است که واشر یخچال شما با مشکل مواجه شده است. این ممکن است به تمیز کردن نیاز داشته باشد تا در برابر خرده یخ‌ها به صورت کریستال‌های ریز و یا لکه‌های یخ با استفاده از مهر و موم مناسب در برابر هوای سرد محافظت شود. اگر این بخش آسیب دیده باشد، تعویض واشر کار نسبتا ساده‌ای است. اگر مطمئن نیستید، یک ورق کاغذ را بین درب و واشر قرار دهید و درب را ببندید. اگر کاغذ روی زمین بیفتد یا بتوانید با اعمال کمترین نیرو آن را بیرون بکشید، واشر یخچال شما دچار مشکل شده و قادر نیست به درستی عملیات آب بندی و مهر و موم را انجام دهد.

مسائل مرتبط با تهویه

دریچه‌های داخلی فریزر، هوای خنک را در داخل دستگاه به گردش در می‌آورند. اگر دریچه‌های فریزر یخچال ساید بای ساید شما بسته شده باشد، ممکن است دستگاه را مجبور کند تا سخت‌تر کار کند تا دمای تمام بخش را در حالت مناسب حفظ کند. دریچه‌ها را بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که مسیر آنها کاملا باز است و هیچ مانعی فضای پشت آنها را مسدود نکرده است. این باعث می‌شود که فریزر خیلی گرم شده و برفک بر روی آن انباشته شود.

مسائل مرتبط با یخ ساز

یخ سازها یک بخش ضروری در وسایل آشپزخانه مدرن هستند، اما می‌توانند دچار مشکل شوند. صفحه‌ای که مانع سقوط یخ می‌شود ممکن است در موقعیت باز گیر کرده باشد. یک دریچه باز می‌تواند اجازه ورود یک جریان هوای گرم را بدهد و باعث شود جریان هوا در فریزر شما دچار مشکل شود. یخچال و بالای صفحه نگهدارنده را از داخل بررسی کنید تا مطمئن شوید که به طور کامل بسته است. اگر به طور کامل جلوی محفظه را نگرفته است، محفظه یخ را کاملا بیرون بیاورید، آن را خالی کنید و همه بخش‌های آن را بشویید. سپس آن را به جای خود برگردانید و اطمینان حاصل کنید که کاملا در جای خود قرار گرفته و صفحه نگهدارنده کاملا بسته شده است.

یخچال به اندازه کافی سرد نیست

اگر یخچال شما گرم‌تر از حد معمول باشد، ممکن است فقط با تمیز کردن پشت آن این مشکل قابل رفع باشد. اگر یخچال و فریزر خود را نمی‌توانید به دمای مناسب برسانید، ممکن است فن دستگاه بخار با گرد و غبار مسدود شده باشد. شبکه لوله‌ها را در پشت یخچال بررسی کرده و در صورت نیاز آنها را تمیز کنید. ایده خوبی است که به طور سالانه گرد و غبار و آوار را از پشت یخچال خود تمیز کنید. یخچال را از محفظه خود بیرون بیاورید و قبل از این که پشت آن را تمیز کنید، سیم آن را از برق جدا کنید تا با خیال راحت بتوانید به بخش‌های بیشتری از آن دسترسی داشته باشید. تمام پوشش را جدا کرده و آنها را کاملا شستشو دهید.

از دیگر خدماتی که دیجیتال سرویس به صورت تخصصی ارائه می دهد تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ ، تعمیرات یخچال فریزر وستینگ هاوس ، تعمیر یخچال فریزر بوش می باشد.

نحوه تعمیر یک ماشین لباسشویی پر سر و صدا بخش دو

ماشین لباسشویی

جذب کننده‌های لرزش

ماشین لباسشویی بارگذاری شونده از جلو، دارای جذب کننده‌های لرزش است که برای کاهش لرزش حرکت دیگ در طول چرخه شستشو استفاده می‌شود. جذب کننده‌های لرزش یا تسمه‌ها به قاب پایه و مجرای بیرونی ماشین لباسشویی متصل می‌شوند و شما باید پانل جلویی یا پانل عقب را برای دسترسی به آنها جدا کنید. هنگامی که جذب کننده لرزش تضعیف شده یا آسیب می‌بیند، دستگاه در طول چرخه شستشو صدای بلندی را ایجاد می‌کند و اگر به علائم آن توجه نکنید، می‌تواند منجر به آسیب به سایر اجزاء شود.‌

این موارد را بررسی کنید تا از هر گونه علائم مرتبط با اجزای متصل خراب شده، نشت مایعات یا کاهش توان تضعیف کننده لرزش مطمئن شوید و در صورت لزوم هر دو جذب کننده لرزش را تعویض کنید. قبل از انجام تعمیر لباسشویی خود اتصال برق را از دستگاه خود جدا کنید.

تسمه میراگر ماشین لباسشویی

بعضی از مدل‌های ماشین لباسشویی بارگذاری شونده از بالا از تسمه‌های تضعیف لرزش برای کم کردن میزان حرکت دیگ در طول چرخه شستشو استفاده می‌کنند. چهار تسمه وجود دارد که به بالای دیگ به هر گوشه از کابین متصل شده است. این تسمه‌ها از لاستیک ساخته شده‌اند و می‌توانند در اثر استفاده عادی از بین بروند. هنگامی که این تسمه‌ها کشیده شده یا آسیب می‌بینند، ممکن است در طول چرخه شستشو با کابین در تماس قرار بگیرند و صدای بلند و گوش خراشی را تولید کنند.

بارگذاری‌های مداوم و استفاده بیش از حد فشار بیشتری را بر روی دستگاه وارد می‌کند و موجب خرابی زودهنگام تسمه‌های نگهدارنده ماشین لباسشویی می‌شود. شما باید بخش بالایی دستگاه خود را برای دسترسی به تسمه‌ها جدا کنید و تعیین کنید که این صداها از کدام بخش به گوش شما می‌رسد. اگر هر یک از تسمه‌ها به صورت بصری آسیب دیده یا پوسیده شده باشد، باید تعویض شود. ما توصیه می‌کنیم که هر چهار تسمه را به طور همزمان تعویض کنید.

موتور پیشران

موتور پیشران اصلی در یک ماشین لباسشویی بارگذاری شونده از بالا برای انتقال، چرخش سبد شستشو و در برخی از دستگاه‌ها برای تغذیه پمپ استفاده می‌شود. در دستگاه‌های بارگذاری شونده از جلو، موتور پیشران یک کمربند را فعال می‌کند که سبد شستشو را به حرکت در می‌آورد. یک نشانه رایج در ارتباط با یک موتور پیشران ناکارآمد ایجاد سر و صدا و یا وز وز کردن در هنگام شروع به کار موتور است که گاهی اوقات با یک بوی سوختگی همراه است.

موتور پیشران دارای یک فیوز حرارتی است که از سیم پیچ خارج می‌شود که وقتی این شرایط رخ می‌دهد موتور خاموش می‌شود. این می‌تواند توسط یکی از اجزای پیشران موتور رخ بدهد که متوقف شده یا ناشی از نقص در موتور باشد. اگر موتور پیشران قادر به چرخش آزادانه خود نباشد، باید تعویض شود. اگر به نظر می‌رسد که این بخش کارآیی مناسب خود را دارد و هیچ نشانه‌هایی از خرابی وجود ندارد، به طور معمول دو گروه از قطعات مختلف وجود دارند که مانع از شروع به کار موتور پیشران می‌شوند.

یک خازن شروع کننده معیوب می‌تواند این علائم را ایجاد کند. اگر مدل موتور ماشین لباسشویی شما از یک خازن شروع استفاده می‌کند، به طور معمول در نزدیکی موتور پیشران قرار می‌گیرد و دارای یک مهارکننده سیم متصل به سوئیچ شروع موتور است. اتصالات سیمی شل به خازن را بررسی کنید و به دنبال هر نشانه‌ای از خوردگی یا سایش باشید. خازن را برای یافتن هر گونه نشانه ترک خوردگی یا تورم بررسی کنید و در صورت مشاهده یک نقص تنها قسمت مورد نظر را جایگزین کنید.

قبل از انجام این تعمیر، برق را از دستگاه جدا کنید. شما همچنین باید اجزای مکانیکی که باعث پیشروی موتور می‌شوند را برای حصول اطمینان از اینکه به درستی کار می‌کنند، بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که تسمه انتقال و پمپ به صورت آزادانه حرکت می‌کنند و سبد شستشو نیز در جهت چرخش حرکت می‌کند. یک بالشتک معیوب، یک پمپ خراب شده یا حتی یک تکه لباس گیر کرده در دیگ و یا در پمپ می‌تواند دلیل ایجاد سر و صدا در موتور پیشران شده و از شروع به کار آن جلوگیری کند.

چرخ دنده‌های موتور پیشران و تسمه انتقال و پمپ

در ماشین لباسشویی که با تسمه کار می‌کند، چرخ دنده موتور از کمربند پیشران و در برخی موارد تسمه پمپ پشتیبانی می‌کند. همچنین بر روی تسمه انتقال و پمپ نیز چرخ دنده‌هایی وجود خواهد داشت. این چرخ دنده‌ها می‌توانند یک مخلوط روغن یا ترکیبات لاستیکی یا خاکی ایجاد کنند که در هنگام حرکت موتور موجب افزایش صدای آن می‌شوند. اگر دستگاه شما در حین چرخش، تخلیه و گردش چنین صداهایی را تولید می‌کند، باید چرخ دنده‌ها را برای یافتن نشانه‌های از انباشت خاک یا آسیب بازرسی کنید. اطمینان حاصل کنید که چرخ دنده‌ها تمیز و صاف هستند و هیچ نشانه‌ای از اعوجاج در آنها مشاهده نمی‌شود. کمربندها را برای هر گونه علائم سایش یا آسیب دیدگی بررسی کرده و در صورت لزوم آنها را تعویض کنید.

از دیگر خدماتی که دیجیتال سرویس به صورت تخصصی ارائه می دهد تعمیرات ماشین لباسشویی آ ا گ ، تعمیرات ماشین لباسشویی بوش و تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی می باشد.

نحوه پیدا کردن توان اجاق مایکروویو


در داختعمیر ماکروفرل یک اجاق مایکروویو یک دستگاه به نام مگنترون، امواج رادیویی را با طول موج‌های کوتاه تولید می‌کند که درون منطقه پخت و پز اجاق گاز منتشر می‌شود. محفظه داخل مایکروویو به وسیله ورق‌های فلزی مخصوصی پوشیده شده که مانع خروج امواج می‌شوند و امواج مایکروویو در محفظه داخلی باقی مانده و مواد غذایی درون اجاق این امواج رادیویی را جذب می‌کنند و با انرژی آنها غذا گرم می‌شود. هر اجاق مایکروویو دارای توان خروجی متفاوتی است.

این توان خروجی نشان دهنده قدرت امواج مایکروویو است که برای گرم کردن غذا از آن استفاده می‌کند. مقدار توان خروجی مایکروویو به قدرت نسبی امواج بستگی دارد که مگنترون قادر به تولید آن است. به طور کلی، هر چه قدرت خروجی اجاق بالاتر باشد، قادر خواهد بود سریع‌تر غذا را طبخ و یا گرم کند. هنگامی که توان خروجی اجاق مایکروویو خود را پیدا کردید، می‌توانید زمان مناسب پخت و پز را برای مدل خاص خود تعیین کنید. در صورت نیاز به تعمیر ماکروفرتکنسین‌های دیجی تال سرویس می‌توانند به شما کمک کنند.

محدوده رایج توان خروجی

توان خروجی اجاق‌های مایکروویو در هر مدل متفاوت است، اما اجاق‌های بزرگ‌تر معمولا قوی‌تر از اجاق‌های کوچک‌تر هستند. مایکروویو‌های کوچک معمولا توانی در محدوده 600 تا 800 وات و مدل‌های متوسط ​​و بزرگ معمولا بین 850 و 1650 وات ظرفیت دارند. تولیدکنندگان مختلف مدل‌هایی با طیف وسیعی از توان‌های خروجی را ارائه می‌دهند؛ معمولا تولید کنندگان شناخته شده مایکروویوهایی با توانی در محدوده 700 تا 1200 وات ارائه می‌دهند. این محدوده توان، برای گرم کردن و پختن غذا در منازل کافی هستند و احتیاجات روزمره را تامین خواهند کرد.

به کجای اجاق مایکروویو نگاه کنیم

اغلب کتابچه‌های راهنمای مایکروویو شامل لیستی از مشخصات هستند که در آن میزان توان خروجی اجاق را نشان می‌دهد و برخی از اجاق‌ها توان خروجی را بر روی یک برچسب در داخل اجاق گاز نمایش می‌دهند.

این توان همچنین بر روی یک برچسب در پشت اجاق قرار می‌گیرد. این برچسب معمولا شامل جزئیاتی مربوط به سازنده اجاق، مدل و شماره سریال و تائیدیه آزمایشگاه‌های Underwriters و هشدارهای لازم است. توان خروجی را با توان ورودی اجاق اشتباه نگیرید که احتمالا بر روی برچسب ذکر شده است که نشان دهنده مشخصات برق مورد نیاز برای روشن کردن اجاق، و نه قدرت پخت آن، است.

تخمین توان

اگر کتابچه راهنمای و برچسب‌های مایکروویو شما پاک شده یا آسیب دیده است و شما قادر به تعیین آن نیستید، می‌توانید با انجام یک آزمایش ساده، توان خروجی دستگاه خود را تخمین بزنید. یک پیمانه اندازه گیری را با دقت با  8 اونس آب سرد پر کنید و فنجان را در داخل اجاق قرار دهید. زمان طبخ اجاق را بر روی 4 دقیقه قرار دهید و از طریق پنجره آن را تماشا کنید تا ببینید چه زمانی آب شروع به جوشیدن می‌کند.

هر چه آب سریع‌تر بجوشد، توان خروجی دستگاه شما بالاتر است. یک مایکروویو با توان 1200 وات می‌تواند آب را در کمتر از 2 دقیقه به جوش بیاورد و یک مایکروویو 800 وات در حدود 5/2 دقیقه و مایکروویو 700 وات در حدود 3 دقیقه این کار را انجام می‌دهد. البته همیشه توان بالا مناسب‌تر نخواهد بود، به عنوان مثال برای یک خانواده دو یا سه نفره استفاده از اجاق مایکروویو بزرگ باعث خواهد شد مصرف برق بالا رود و هزینه‌های بالاتری را خانواده باید برای انرژی پرداخت کند.

پس از اتمام آزمون جوشاندن آب، فنجان آب را درون مایکروویو رها کنید تا خنک شود، زیرا ممکن است به شدت داغ باشد به طوری که اگر روی دست شما ریخته شود، می‌تواند به شدت به شما آسیب برساند و دست شما را به شدت بسوزاند. معمولا آب تا قبل از به جوش آمدن توسط اجاق مایکروویو هیچ تغییری نخواهد کرد.

از دیگر خدماتی که دیجی تال سرویس به صورت تخصصی ارائه می دهد تعمیرات ماکروفر کنوود ، تعمیرات ماکروفر دوو و تعمیرات ماکروفر ناسیونال  می باشد.

تعمیرات جاروبرقی توسط تکنسین‌های دیجی تال سرویس

جارو برقی

قطعات جاروبرقی را که به آنها نیاز دارید پیدا کنید و با تماس با تیم تعمیر و نگهداری ما کمک‌های لازم را دریافت کنید. تکنسین‌های ما در انتظار تماس شما هستند تا به شما در بسیاری از تعمیراتی که می‌توانید خودتان انجام دهید از جمله تعویض برس و تسمه جاروبرقی، تغییر فیلتر، جایگزینی موتور و غیره کمک کنند. علاوه بر تعویض و تغییر قطعات، ما همچنین لوازم جانبی جاروبرقی را نیز عرضه می‌کنیم.

ما گسترده‌ترین توزیع کننده قطعات ‌جاروبرقی و لوازم جانبی آن به صورت آنلاین یا با تماس تلفنی هستیم. مهم نیست که چه مشکلی با دستگاه‌تان دارید، ما مواد لازم برای کمک به شما در انجام تعمیر جاروبرقی را در اختیار داریم. طیف وسیع گزینه‌های ما برای محصولاتی است که از برندهای عمده جاروبرقی، جدید و قدیمی ساخته شده است که در پایین‌ترین قیمت ممکن عرضه می‌شوند، از جمله قطعات تعویضی جاروبرقی. در سایت ما، شما همچنین می‌توانید انواع مقاله‌های مختلف برای بسیاری از برندهای ‌جاروبرقی را پیدا کنید. این که آیا شما مشکلی با ‌جارو برقی که اخیرا خریداری کرده‌اید دارید یا ‌جارو برقی شما از مدل‌های قدیمی است که از دهه‌های گذشته به شما به ارث رسیده است، مطمئن هستیم که قطعات مورد نیاز شما را در اختیار داریم.

در دیجی تال سرویس، کارکنان ما از کارشناسان تعمیر ‌جاروبرقی متخصص با سال‌ها تجربه در تعمیر ‌جاروبرقی با برندهای مختلف تشکیل شده‌اند. در حالی که ما در خصوص ‌جاروبرقی تخصص داریم، ما همچنین آشنایی زیادی با بسیاری از وسایل خانگی دیگر از قبیل ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال، ماکروفر و بخارشو و چای ساز و غیره داریم. حتی سخت‌ترین تعمیرات برای تکنسین‌های ما یک امر معمول هستند که حتی در پیشرفته‌ترین روش‌ها هم مهارت دارند. مشاوره‌های کارشناسان ما به شما کمک می‌کنند تا قطعات تعویضی صحیح را برای جارو برقی خود پیدا کنید تا بتوانید قسمت‌های صحیح را برای اولین بار در سر جای مناسب خود قرار دهید. در زیر یک نمونه از تعمیرات ابتدایی یکی از انواع مدل‌های ‌جاروبرقی را خواهید دید.

چگونگی تعویض تسمه برس ‌جاروبرقی

تعویض یک تسمه معیوب ‌جاروبرقی یکی از رایج‌ترین و ساده‌ترین تعمیراتی است که می‌توانید به راحتی در خانه خود انجام دهید. در اکثر ‌جاروبرقی‌ها شما باید پایه ‌جارو برقی را برای دسترسی به برس باز کنید. این پیچ‌ها را می‌توانید در بالا یا پایین پایه جارو برقی یا بالای منبع تغذیه پیدا کنید. هنگامی که پیچ‌های پایه باز شده و جدا شدند، برس چرخنده جاروبرقی خود را پیدا کنید. برس را جدا کنید و تسمه موجود بر روی شفت موتور و اطراف برس  را جدا کنید تا تسمه را در محل قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که برس را مجددا در محل خود قرار دهید. پایه برس فرشی خود را نیز می‌توانید تعویض کنید.

چگونگی تعویض مونتاژ برس

تعویض برس جاروبرقی شما یکی دیگر از تعمیرات معمولی است که می‌توانید خودتان انجام دهید. برس چرخنده جاروی شما توسط یک تسمه به حرکت در می‌آید و فرش شما را تمیز می‌کند، توده ذرات گرد و خاک را از هم جدا می‌کند و اجازه می‌دهد به راحتی توسط مکش دستگاه جارو شوند. در حالی که ممکن است برس دستگاه شما خراب شود، تعویض آن بسیار ساده است. پیچ‌های پایه جاروبرقی خود را باز کرده و آن را جدا کنید. برس دستگاه همراه با لبه انتهایی آن را جدا کنید. در این زمان، ممکن است بخواهید تسمه دستگاه خود را نیز بررسی کنید. تسمه را در اطراف برس قرار دهید و تسمه را در جای خود بکشید تا اطمینان حاصل کنید که لبه‌های انتهایی برس را در جای خود قرار داده‌اید. پایه دستگاه خود را تعویض کنید و تمامی پیچ را مجددا محکم کنید.