تعمیرات جاروبرقی توسط تکنسین‌های دیجی تال سرویس

جارو برقی

قطعات جاروبرقی را که به آنها نیاز دارید پیدا کنید و با تماس با تیم تعمیر و نگهداری ما کمک‌های لازم را دریافت کنید. تکنسین‌های ما در انتظار تماس شما هستند تا به شما در بسیاری از تعمیراتی که می‌توانید خودتان انجام دهید از جمله تعویض برس و تسمه جاروبرقی، تغییر فیلتر، جایگزینی موتور و غیره کمک کنند. علاوه بر تعویض و تغییر قطعات، ما همچنین لوازم جانبی جاروبرقی را نیز عرضه می‌کنیم.

ما گسترده‌ترین توزیع کننده قطعات ‌جاروبرقی و لوازم جانبی آن به صورت آنلاین یا با تماس تلفنی هستیم. مهم نیست که چه مشکلی با دستگاه‌تان دارید، ما مواد لازم برای کمک به شما در انجام تعمیر جاروبرقی را در اختیار داریم. طیف وسیع گزینه‌های ما برای محصولاتی است که از برندهای عمده جاروبرقی، جدید و قدیمی ساخته شده است که در پایین‌ترین قیمت ممکن عرضه می‌شوند، از جمله قطعات تعویضی جاروبرقی. در سایت ما، شما همچنین می‌توانید انواع مقاله‌های مختلف برای بسیاری از برندهای ‌جاروبرقی را پیدا کنید. این که آیا شما مشکلی با ‌جارو برقی که اخیرا خریداری کرده‌اید دارید یا ‌جارو برقی شما از مدل‌های قدیمی است که از دهه‌های گذشته به شما به ارث رسیده است، مطمئن هستیم که قطعات مورد نیاز شما را در اختیار داریم.

در دیجی تال سرویس، کارکنان ما از کارشناسان تعمیر ‌جاروبرقی متخصص با سال‌ها تجربه در تعمیر ‌جاروبرقی با برندهای مختلف تشکیل شده‌اند. در حالی که ما در خصوص ‌جاروبرقی تخصص داریم، ما همچنین آشنایی زیادی با بسیاری از وسایل خانگی دیگر از قبیل ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال، ماکروفر و بخارشو و چای ساز و غیره داریم. حتی سخت‌ترین تعمیرات برای تکنسین‌های ما یک امر معمول هستند که حتی در پیشرفته‌ترین روش‌ها هم مهارت دارند. مشاوره‌های کارشناسان ما به شما کمک می‌کنند تا قطعات تعویضی صحیح را برای جارو برقی خود پیدا کنید تا بتوانید قسمت‌های صحیح را برای اولین بار در سر جای مناسب خود قرار دهید. در زیر یک نمونه از تعمیرات ابتدایی یکی از انواع مدل‌های ‌جاروبرقی را خواهید دید.

چگونگی تعویض تسمه برس ‌جاروبرقی

تعویض یک تسمه معیوب ‌جاروبرقی یکی از رایج‌ترین و ساده‌ترین تعمیراتی است که می‌توانید به راحتی در خانه خود انجام دهید. در اکثر ‌جاروبرقی‌ها شما باید پایه ‌جارو برقی را برای دسترسی به برس باز کنید. این پیچ‌ها را می‌توانید در بالا یا پایین پایه جارو برقی یا بالای منبع تغذیه پیدا کنید. هنگامی که پیچ‌های پایه باز شده و جدا شدند، برس چرخنده جاروبرقی خود را پیدا کنید. برس را جدا کنید و تسمه موجود بر روی شفت موتور و اطراف برس  را جدا کنید تا تسمه را در محل قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که برس را مجددا در محل خود قرار دهید. پایه برس فرشی خود را نیز می‌توانید تعویض کنید.

چگونگی تعویض مونتاژ برس

تعویض برس جاروبرقی شما یکی دیگر از تعمیرات معمولی است که می‌توانید خودتان انجام دهید. برس چرخنده جاروی شما توسط یک تسمه به حرکت در می‌آید و فرش شما را تمیز می‌کند، توده ذرات گرد و خاک را از هم جدا می‌کند و اجازه می‌دهد به راحتی توسط مکش دستگاه جارو شوند. در حالی که ممکن است برس دستگاه شما خراب شود، تعویض آن بسیار ساده است. پیچ‌های پایه جاروبرقی خود را باز کرده و آن را جدا کنید. برس دستگاه همراه با لبه انتهایی آن را جدا کنید. در این زمان، ممکن است بخواهید تسمه دستگاه خود را نیز بررسی کنید. تسمه را در اطراف برس قرار دهید و تسمه را در جای خود بکشید تا اطمینان حاصل کنید که لبه‌های انتهایی برس را در جای خود قرار داده‌اید. پایه دستگاه خود را تعویض کنید و تمامی پیچ را مجددا محکم کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.